Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

donderdag, oktober 20, 2005

Park

Ik wist niet dat het zo lekker was om vlakbij een park te wonen!
Ik zit nu de hele dag thuis achter de computer te werken aan een opdracht en dan is een wandeling of rondje rennen door het park echt welkom. Er zijn ook eekhoorntjes in het park alhoewel ik daar een beetje bang voor ben, ja tuttig, maar ze bewegen zo springerig en dan kijken ze je zo mal aan met die kraaloogjes. Toch was ik al aan eekhoornbeesten in het wild gewend want je had ze in Zuid-Afrika ook. In je up een wandeling maken was daar overigens not done. Dat wil zeggen, ik deed het soms toch, maar dat was vooral erg ongezellig. Hier kom je altijd veel mensen tegen - al dan niet met hond (uiteraard, alles draait hier rond onze blessed pets: hond & kat).