Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

woensdag, oktober 26, 2005

Gevallen man

Twee dagen geleden viel er een man om, hier pal voor het raam. Ik hoorde iemand roepen en toen ik ging kijken zag ik een bloedende man op straat liggen. Naast hem stond de roepende man. Snel ging ik naar binnen om een deken te pakken (twijfel: welke deken?), maar weer buiten aangekomen, stond er al een andere buur klaar met een plaid. We moesten de man niet aanraken vond zij en dat leek me geen gek idee want had toch al niet veel zin daarin. Twee minuten later waren er twee (!) ambulances en werd de man afgevoerd, inmiddels pratend en bewegend.
Je kan nu nog steeds de bloedvlek zien die de man heeft achtergelaten.
Vraag: word ik geacht die nu op te ruimen?