Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

zaterdag, september 30, 2006

Uitgeblogd

Ik ben uitgeblogd. Het is mooi geweest. Na ruim vier jaar melige, serieuze en bij wijlen interessante wetenswaardigheden wordt het tijd voor een leven zonder weblog. Misschien dat ik dan eens tot iets werkelijk waardevols kom. Een boek vol heksenteksten. Een huis van peperkoek of een windekind. Alles, behalve dat veel te vertrouwde weblog. Wie weten wil hoe het mij verder vergaat, zal me moeten e-mailen. Of een bezoekje brengen. Knibbel knabbel knuisje...

9 Comments:

Blogger Ellen ten Bruggencate said...

Jammer, maar het ga jullie goed. Als je een wetenswaardigheid hebt, ben je altijd welkom als gastschrijfster op mijn blog.
Met groet,
Ellen

12:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat jammer! Ik kwam hier graag 'op bezoek'. Have fun! Annelies

1:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik begrijp het
maar zeg nooit, nooit!

en wie weet sta ik plots in Baltimore.

Kus

3:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

kus
voor jou

http://journal.rococo.be/

5:08 p.m.  
Blogger seilram said...

Dank voor alle woorden. Zoet doet goed!

8:20 a.m.  
Blogger kastelke said...

Marlies, heb je ondertussen beslist of je in Amerika blijft, of elders naartoe gaat?
Ik vind het spijtig dat je stopt, maar ik hoop dat het je goed gaat!

2:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Marlies,

We hebben vorig jaar even contact gehad met elkaar. Maar toch heb ik af en toe even op je blog meegelezen met je avonturen in Amerika. Ik wens je het beste voor jou en je man. Ik vond het in ieder geval leuk om te zien hoe een meisje uit een boerendorp, een wereldburgeres werd.

Tot Ziens

Martine Ottolander

10:11 a.m.  
Blogger Autoverzekering said...

Heel veel succes!!

8:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi,

Ik kwam net je blog tegen en toen las ik ineens het bericht dat je stopt. Jammer, erg jammer.

De reden dat ik je contacteer is namelijk het volgende: http://www.hollandfocus.com/v2/index.php/community/north-america

Hopelijk vind je het leuk te lezen en ik hoop dat het je ook leuk lijkt eens in de twee maanden een verhaal te schrijven. En ik hoop veel, dus hoop ik ok dat je misschien iets wilt en kunt doen om dit nieuws bekend te maken, hetzij via je blog of op een andere manier.

Ik hoop ook van je te horen. De eerste reacties bieden goede hoop voor een goede start.

Nieuwsgierig geworden? Klik dan snel de link aan. Via de mail kan ik je meer informatie sturen.

Groetjes,

Henk-Jan de Meer
hdemeer@hollandfocus.com

8:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home