Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

donderdag, september 07, 2006

Sombervrouws

In een post van paar dagen terug over al dan niet teruggaan naar Nederland mijmerde ik sombertjes: "Hopelijk zien oude vrienden ons nog staan." Hoe overbodig! Ik doe even een greepje uit mail van afgelopen weken:
  • A: Ik zou het eerlijk gezegd echt heel fijn vinden als je weer eens deze kant uit kwam...
  • M: Anders komen jullie misschien terug naar Nederland, toch? Uit eigen belang vind ik dat helemaal niet erg
  • R: En jullie zijn uitgenodigd met kerst bij ons!! Haha. Ik hoop dat ik de eerste ben die je daarvoor uitnodigt!!
Te gek toch... Ik moet dringend terug naar Nederland gaan want hoe kan ik al die lieve mensen nog langer in de kou laten staan!