Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

donderdag, april 28, 2005

Ster!


DSC00124, originally uploaded by si mui.

Mijn zus heeft Een Rol in Een Echt Toneelstuk en ik ben supertrots. Het stuk heet The Pillowman en uit wat ik ervan gelezen heb, begrijp ik dat het een behoorlijk heftig stuk is. Ik zou het dolgraag gaan zien, maar dat gaat nu even niet want ik zit in Verweggistan Zuid-Afrika. T. schrijft: 'het gaat goed en is erg leuk. ook wel heftig en intensief maar nu de premieredruk eraf is komt er meer plezier. recensies en reacties zijn ook mooi. hooguit dat mensen het soort stuk niet aanspreekt, maarja dat heb je altijd.'
De zonnebril op haar neus is trouwens te koop. Alleen tijdens koninginnedag.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wauw, Hollywood, Hollywood! Even zonder dollen, het is een heel heftig stuk wat erg de moeite waard is maar niet voor de weekhartigen. Kijken! In 2006 komt het stuk nog een keer terug, voor diegenen die nu te ver weg zijn om te kijken natuurlijk ideaal ;)

Eeeuhm... die ene zonnebril is nou juist niet te koop, maar we hebben 210 andere liggen... kopen?

5:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home