Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

donderdag, augustus 26, 2004

Bush Radio
Ik ben uitgenodigd om aanstaande dinsdag over de anti-apartheid video's te komen praten op Bush Radio. Vooral over de samenwerking van de videogroep van de NL anti-apartheidsbeweging met het video collective van ANC . Ik heb daar de afgelopen weken onderzoek naar zitten doen (en daar ben ik voorlopig nog niet mee klaar).
Bush Radio is een heel leuk en interessant radiostation, so... do listen! Ik ga er dan ook gelijk reclame maken voor de Mayibuye archives waar ik tot nu toe heb zitten werken en voor NIZA die me al hebben geholpen met informatie door te mailen (en die dit radiostation trouwens ook sponsoren via hun mediaprogramma)!