Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

dinsdag, februari 28, 2006

Statement

Ik heb voor een prikkie een paar nepleren cowboylaarzen gekocht via het internet. Plastic. Cowgirl & -boy. Goedkoop. Internet. Allemaal belangrijke dingen in the land of opportunities. Toen de doos aankwam, heb ik een uur gewacht met open maken want zolang duurde het om een vervelend stemmetje in mijn hoofd (wat ga je doen als ze te klein zijn) tot zwijgen te brengen. Nu heb ik ze een dag aangehad en ik kan mezelf gerust stellen: ze passen me perfect! Ze zijn wel een klein beetje zweterig (tja) en ze maken ze helemaal geen cowboylaarsgeluid. Als je ermee over straat loopt of over een houten vloer hoor je alleen een heel zacht "plop, plop".
Dat is een statement op zich.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Persoonlijk vind ik "plop, plop" heel zachtjes best sexy! Helemaal in combinatie met klein beetje zweterig!
:-)

Nee, zonder gekkigheid, ze zijn mooi!

10:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ha marlies,
wat een vreselijk leuk stukje. ik moest er erg om lachen en zie je helemaal voor me op straat met de plop plop geluiden!
Mijke

11:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home