Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

maandag, januari 23, 2006

Viskar

Dit ken je:
Zo'n ichthus fish sign op je car waarvan ik me altijd afvraag: waarom? Ik rem alleen voor christenen? Ik help alleen bekeerden met pech? Het komt allemaal niet zo barmhartig op me over.





Maar nu zag ik van het weekend dit:

The Darwin Fish Emblem, supporting the progressive underground! Geweldig grappig, misschien bestaan ze al heel lang maar ik had het nog nooit gezien. Subtiel verzet voor slechts $ 8.50. Op de website die ik heb gevonden, staan er nog meer. Die sushi is ook erg grappig.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat Darwin Fish Embleem vind ik ook super - ik ken hier iemand in Seattle met zo een fish embleem met "evolve" erin... hij heeft al een aantal kleine 'aanslagen' op zijn auto gehad!

9:44 p.m.  
Blogger seilram said...

Oh nee, verschrikkelijk!

7:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Marlies helemaal geweldig, ik heb me dikwijls zo geƫrgerd aan deze visjes. Toen ik bij TV2 werkte moest ik ook eens op de twee weken naar een bespreking in het EO gebouw. ELKE auto had ze daar!
Ze hadden ze zelfs op hun tassen geplakt!

Langs de andere kant doe ik het zelfde met het Apple logo... ;-)

10:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home