Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

woensdag, november 30, 2005

Tafeltje

Volgens mij heb ik nog nooit een tafel gekocht. Ze komen gewoon naar mij toe. Bijvoorbeeld in dit huis liet de vorige bewoner een keukentafel en een bureau staan. En vanmiddag was ik op weg naar iets belangrijks (altijd) toen ik het ideale tafeltje tegenkwam voor huiselijke functies (kaarsen, boeken, bakjes olijven). Het stond op straat met een bordje FREE. Omdat ik zo half en half vermoedde dat dat FREE sloeg op de spullen die op het tafeltje stonden, liep ik de garage in en vroeg aan de bewoners van het huis of ik dat tafeltje kon meenemen. Yeah, we're moving, it's just some frozen food en paint. Ook al begon ik toen nog heviger te twijfelen, heb ik toch maar - behoorlijk langzaam, dat wel - het tafeltje meegenomen. Te leuk.
Daarna heb ik een beetje achterbaks die straat de rest van de dag gemeden.