Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in België, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

donderdag, november 10, 2005

Listen to your inner ape eh, voice!

Mededeling van het internet:
Your Birthdate: November 7

You are an island. You don't need anyone else to make you happy. And though you see yourself as a loner, people are drawn to you. Deep and sensitive, you tend to impress others with your insights. You also tend to be psychic - so listen to that inner voice!

Your strength: Your self sufficiency
Your weakness: You despise authority
Your power color: Maroon
Your power symbol: Hammer
Your power month: July

Einde mededeling

Niet gek hè. Ik moet er even bij vertellen wat voor verjaardag dit eilandje had dit jaar. Donderdagavond werd ik door G. meegelokt naar een hotelrestaurant waar we met zijn nieuwe collega's zouden gaan eten. En terwijl we daar zo zaten te wachten en een beetje over van alles en niks zaten te praten, zie ik opeens mijn ouders de lobby binnenlopen! Wat een verrassing, echt te gek! En zo stom hoe traag je brein dan reageert want vijf minuten later dacht ik nog: 'Oh nee, nu gaan wij net eten met de collega's.' En een kwartier later had ik nog steeds zo'n photoshop gevoel, alsof er opeens een tweede laag over het beeld was gelegd. Maar gelukkig deed iemand 'save as reality' en gingen we lekker eten in het eerste de beste veel te dure restaurant.