Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

dinsdag, januari 03, 2006

Telefoontherapie

Vorige week belde ze voor het eerst en sindsdien heb ik haar al een keer of vier aan de lijn gehad: de mevrouw met de kraakstem. Ze belt voor Francy (of Francis) die blijkbaar heel ziek is. Maar Kraakstem kan de deur niet uit want ze heeft zelf ook een cold en haar zus kan haar ook al niet helpen. Ze denkt dat ons telefoonnummer het nummer van Francy is. Vandaag bedacht ik me met een schokje dat Francy misschien allang dood is. Waarom hebben wij anders haar nummer? En dat wil dus niet doordringen tot Kraakstem. Oh wat akelig! Ik heb tot nu toe heel aardig gedaan en zelfs beloofd een prayer te doen voor Francy, maar daar moet ik onmiddellijk mee ophouden. Zo blijft Kraakstem bellen! Ik moet aggressively nice zijn. Die term las ik van het weekend. "Nee mevrouw Kraak, Francy woont hier helaas niet, ik vind het ontzettend jammer maar ik kan u niet helpen. Nou dag hoor. Dag."

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Aahhh.. zielig oud vrouwtje, die misschien nog dement is ook.

12:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home