Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in België, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

vrijdag, november 18, 2005

Soap en Sudan

Ik heb bijna 1 jaar nu een nieuwe vriend, en in principe moet ik ermee trouwen, als we willen samen blijven. Het is namelijk ... een man uit Sudan. Zowat het griezeligste Afrikaanse land, islamitisch-militair regime, zwaar besneden vrouwen. Maar hij is natuurlijk niet griezelig, integendeel:-). Ik twijfel wel heel hard aan dat trouwen, omdat ik een dochter en een eigen woning heb. Maandag heb ik een afspraak bij de notaris. Ik wil eerst weten hoe ik mijn financiën en mijn kind kan veilig stellen als er iets fout zou lopen. Heb tenslotte al jaren keihard gewerkt, ziek of niet ziek, en geen zin om door stommiteiten van nul of erger te moeten herbeginnen.
Ondertussen.... komt er dan nog een oude vriend op de proppen, die wél erg bemiddeld en eveneens zeer knap is, en die plots wakker schiet. Of ik niet met hem wil gaan samenwonen? Mijn liefdesleven is erger dan een soap, en ik ben er nog altijd niet achter of het nu aan mezelf ligt.
(uit mail van G. 11/18)