Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

woensdag, oktober 02, 2002

Bril is slecht voor sex-appeal! Gisteren of eergisteren hoorde ik ook al zoiets op de radio, maar ik hoopte dat ik het verkeerd had verstaan. (Ik draag namelijk sindskort vaker mijn bril). Maar nee, het staat vandaag duidelijk in de krant: Wie iemand wil verleiden, kan beter zijn bril thuis laten. De kans gekust te worden, is met contactlenzen vier maal groter. Dat blijkt uit een onderzoek van de Engelse Universiteit van Warwick. Lens- en brildragers kregen de opdracht op de versiertoer te gaan in een Londense hippe nachtclub. De lenzendragers werden drie keer meer geknuffeld, vier keer meer gekust en er werd zes keer meer aan hen gefrunnikt.
Ik weet natuurlijk niet wat voor brillen die mensen droegen. Misschien waren die niet hip genoeg.