Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

woensdag, juli 03, 2002

Iets dat mijn zus mij mailde waar ik heel erg van schrok:
ik wilde je uiteraard al eerder mailen maar helaas is er vorige week iets vervelends gebeurd wat me heel erg bezig houdt. misschien weet je al wat er gebeurd is; mijn 'vriendin, maatje, partner in crime' Michiel heeft een herseninfarct gehad en ligt sinds 26/6 in het ziekenhuis. het gaat redelijk met hem maar ik ben er behoorlijk kapot van. zijn rechterkant kan hij niet goed bewegen en hij kan niet praten; dwz. wel communiceren maar dus niet verbaal. of het allemaal weer goed komt weet niemand, ik denk het wel maar de info. uit het ziekenhuis is veel en soms tegenstrijdig, de tijd zal het leren. ik mis hem, hij hoort me wel en reageert wel en lacht en knuffelt en probeert iets te vertellen maar toch...
Ik zie haar zondag en zal dan meer weten over hoe en hoe verder...