Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

woensdag, april 21, 2004

FINALLY... ik heb mijn password weer gevonden.
Gelijk even een update: sinds einde februari woon ik dus samen met Gjenna in Cape Town. Ik heb al wat foto's online gezet, maar nog lang niet genoeg natuurlijk. Dat komt doordat ik wat moeite had met een goeie internettoegang te vinden. Nu heb ik die (op het wooncomplex waar wij wonen = Forest Hills) maar nu ben ik nog een beetje aan het stoeien met memory-sticks en diskettes. Ik heb nl een hele hippe i-book meegenomen naar Zuid-Afrika maar wat blijkt: Apple is hier heeeel schaars, want tijdens apartheid heeft MacIntosh Zuid-Afrika geboycot.

Nu iets leuks: hier zie je een foto van Gjenna en mij toen we in de Armchair Theatre waren!! Elke zondagavond stand-up comedians, heel leuk.