Heksenteksten

Weblog van juni 2002 tot september 2006. Gestart in Belgiƫ, voortgeblogd in Zuid-Afrika en het laatste jaar vanuit de VS.

vrijdag, december 20, 2002

Gisteren vertelde ik een vriendin dat mijn bloed rhesusfactor negatief is. Zij reageerde enthousiast omdat ze daar ooit meer over was gaan lezen toen ze een vriendje had met negatief. Ze vertelde een vreemd verhaal over apen en Basken dat je voor een stuk kan terugvinden op: http://www.abcpsychic.com/rhneg.html. Het komt erop neer dat mensen met een rhesusfactor positief een bloed factor gemeen hebben met... rhesusaapjes.
Maar ik niet! Ik ben een puur mens! Joehoe!
Gemiddeld zijn er maar 10% van deze mensen, maar in Baskenland was het ooit 30% of nog hoger. Nu niet meer begrijp ik omdat met 'positieven' hebben gepaard. Maar sommige Basken ontlenen hier nog altijd hun gevoel van superioriteit aan.

Zoek zelf en gebruik termen als 'rhesus' en 'aquarius'.